luni, 22 decembrie 2008

Ceainarii din Bucuresti - Green Tea -

Din Calea Calarasi, la aproximativ 15min de mers de la Unirii, se face dreapta pe stradutele linistite cu case. Pe strada Burghelea la nr 24 se afla o casa cu curte mare la parterul careia gasim ceainaria.

Muzica foarte placuta, mobilierul clasic si servirea fac din Green Tea un loc relaxant de petrecere a timpului liber.

Am incercat un ceai galben de aceasta data, pretul este acceptabil, in jur de 12 ron ceainicul.

O sa revin pentru a incerca si alte sortimente de ceai...

www.greentea.ro

2 comentarii:

  1. Mi-a placut mult atat ceaiul cat si locul cu atmosfera lui. Un loc luminos, placut si plin de bun gust.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna.
    Eu sunt Adriana.
    Las un comentariu aici in speranta ca o sa-l vezi in timp util.am cautat prin blog o alta modalitate de a te contacta, dar nu am gasit :( probabil ca sunt blonda.
    Am o mare mare rugaminte la tine. Din blogul tau am dedus ca-ti place sa mergi in ceainarii. Crezi ca am putea sta de vorba - amical - zilele astea despre asta? si despre cum iti petreci timpul liber in general, lucruri placute oricum.
    Probabil ca inca nu prea are sens ce spun eu aici :) sa-ti explic. Eu sunt anul III, la marketing.Si trebuie sa-mi finalizez lucrarea de licenta zilele astea.dar pentru asta am nevoie de ajutor. Mai exact trebuie sa fac ceva cercetare pentru a-mi sustine un plan de marketing pentru o ceainarie. Asa ca as vrea - daca poti - sa-mi acorzi un interviu. De fapt interviu ii spune oficial. mai degraba sa stam de vorba, lucru pe care il putem face si pe net. Eu pot fi online oricand :)
    Sper ca raspunsul tau sa fie pozitiv.As ramane vesnic recunoscatoare.
    Multumesc pentru ca m-ai citit si scuza-ma ca am "dat buzna" asa.

    RăspundețiȘtergere